• Warsztaty piernikowe
  • Wolontariat
  • Jasełka 2019
  • Erasmus+ Against Bullying for a Better Inclusion in Schools
  • Jasełka 2019
  • Erasmus+ Drzewo Dobroci
  • css slideshow
  • Mikołajki
Warsztaty piernikowe 1 Wolontariat2 Jasełka 20193 Erasmus+ Against Bullying for a Better Inclusion in Schools4 Jasełka 20195 Erasmus+ Drzewo Dobroci6 Słowacki dla najmłodszych - URS7 Mikołajki 8
slider jquery by WOWSlider.com v9.0
 

 

 

Próba bicia rekordu w resuscytacji krążeniowo - oddechowej


 

Dziś w samo południe już po raz 7 tysiące uczestników pojęło próbę pobicia Rekordu w Pierwszej Pomocy. Punktualnie o godzinie 12:00 w całej Polsce przez pół godziny trwała próba pobicia rekordu, w której udział wzięło aż 1 399 instytucji i aż 144 867 osób

Wszyscy jesteśmy ciekawi, czy dzisiejsza próba pobicia Rekordu w Pierwszej Pomocy zakończyła się sukcesem. Na wynik oficjalny musimy poczekać do przyszłej środy. Organizatorzy wydarzeń, w tym koordynator w naszej szkole wypełnią formularz, za pomocą którego potwierdzą liczbę osób, które rzeczywiście wzięły udział w rekordzie i dzięki temu na początku przyszłego tygodnia będziemy mogli wiedzieć, jak dużo osób w całej Polsce wspólnie uczyło się ratować życie.

A w naszej szkole udział w próbie bicia rekordu w resuscytacji krążeniowo - oddechowej brało udział 114 uczniów różnych klas: 1a, 3a, 4a, 5c, 6b, 8a, 8b.

16 października to nie przypadkowa data - obchodzimy wtedy Europejski Dzień Przywracania Czynności Serca. Dzień ten obchodzony jest od 2013 roku z inicjatywy Europejskiej Rady Resuscytacji. Jego celem jest popularyzacja wiedzy na temat zasad udzielania pierwszej pomocy w stosunku do osoby, u której wystąpiło nagłe zatrzymanie krążenia. Próba bicia Rekordu jest zatem świetną okazją do wspólnej nauki resuscytacji i podstawowych czynności ratujących życie przez najmłodszych i najstarszych.

Galeria zdjęć

 

 

 

 

Odwiedzin :
 K O N T A K T     Admin. - Agnieszka Obrzud gimn@o2.pl                     ARCHIWUM WIADOMOŚCI 
Prawa autorskie do materiałów, zdjęć zamieszczonych na stronie zastrzeżone.